Sommarlov!!

Nu är mitt liv en dröm igen :) i ett antal veckor framöver har jag sommarlov och ska bara rens ogräs, sova, sola, bada, bygga hagar och va me kompisar. Slaveriet börjar snart då jag ska ut och klippa gräsmattan. Men sedan blire väl att sola och läsa lite innan jag kl 7 drar till Freja för att ha filmkväll med mina gamla vänner :) det blir nog as bar som vanligt.

Natalie hade en fråga som jag tänkte svara på;

(Innan sprejade jag de fläckar som inte var lera med Tabort.) Jag använde vanligt tvättmedel för kulörtvätt och doseringen som står på paketet för handtvätt, sedan vare bara att kasta der skorna i basängen och se till så att hela skon var under vatten. Sedan väntade jag i sådär en 15 min och sedan tog jag och skrubbade dem med en borste(typ diskborste). Sedan sköljde jag av dem och lät de torka med papper i. :)


Kommentarer
Emma S

Bra förklaring Anna ;)

Svar: Alltid ;)
Anna Karlssson

2012-06-14 @ 12:11:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback