CS

Okej nu har jag fått damp på riktigt... på Mange. Hur tänker killen när han typ sitter och pratar i sin dumma mick med sina extremt högljudda vänner samtidigt som han typ slår på tangentbordet och jag sitter i mitt rum och läser. okej i vanliga fall när jag har läxa och göra är det jobbigare (för den får jag bara göra i mitt rum), men nu kan ja gå här ifrån och slippa oväsenet. Men varför ska jag behöva gå från mitt rum det är väll ändå mitt eller??

Han borde väll ändå kunna sänka volymen och inte skrika "HAN SUGER" hela tiden? Det är det ända jag ber om…

Aja men nu säger vi som att jag har bloggat om något vettigt här (Vilket man tydligen ska göra) så jag är klar för idag.

En bild på brorsan när jag ändå håller på


Kommentarer
Natalie

Är tacksam att jag inte har ett syskon som sitter inne på mitt rum och spelar spel och skriker i en mikrofon. But I know how it feels - när jag var runt 9 år så hade vi familjens dator på mitt rum, du kan ju tänka dig hur det blev då pappa skulle arbeta på mitt rum, och syrran skulle spela spel, ojojoj ;)

2012-06-08 @ 17:50:10
URL: http://nanoko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0