OMG

Jag är stolt jag är stolt jag är stolt!! Titta va fin den är :) okej okej nu måst ja bara komma på nåt å blogga om men det blir en annan historia.. NHL är snart slut och skolan oxå så vafan ja ska blogga om blir kul(för ja ha int en aning). men kor och djur och nä ja ha int en minsta aning...

Men ja e då Anna å bor i lilla Norrland... det är super kallt här 90% av året och de andra tio bara kallt, jag äger ingen kamra för min gamla pajja igår, men ja har en finfin mobil ;) Att ja ens bloggar är ett mirakel och det är tack vare min fina kompis emma :)

Jaja tja tja bloggen



En fin bild på lilla mig


Kommentarer
Emma S

Haha Anna du är ju bäst! <3 Ser framemot att få läsa dina uppdateringar på denna blogg! :D

2012-06-05 @ 18:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0